Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dagens.. förbannade Louise - Fy fan! MÖRDARE!!!

Kollar just nu på kalla fakta på kanal 4.
Det handlar om hur forskare testar botox på djur.
I detta fall små oskyldiga fina vita möss.
De visar hur de stelnar till och bara dör..
Sen dom som överlever botox dosen blir ihjälgasade?

WTF blir det ?!
Ge dom mössen till mig istället så ska jag fan ge dom ett lyxliv hos mig!
Fan va bra de skulle må, massa mat, massa mys och bus!
Och långa rör och hjul att springa i..
Fy fan, DJURMÖRDARE!!! GAAAAAAAHH...
SÅ ARG JAG BLIR!
Fy fan säger jag bara ... fyyyyy faaaan!
Aldrig att jag skulle kunna gasa ihjäl och spruta in massa knstiga saker i dessa små julever!
Titta bara .... Dom tittar på en för sista gången med sina små mörka ögon .. :/











Möss och råttor har varit mitt favoritdjur enda sedan jag var jätte liten..
 Jag ska kämpa för er godingar!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback