Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

B-vik, Paranormal 2, Fredag, Nyårsklädsel?

Förut så åkte jag med morsan och farsan en sväng till Bergvik.
Käkade mat på mámas pizzeria och storhandlade inför Sebastians dop.

Nu väntar jag och mamma på att Chris ska komma med Paranormal activity 2.
Så vi har något att se ikväll, för ettan såg vi i tisdags så vi ville se tvåan också.
Till det så har vi handlat med Chips (chees) och dipp (Holiday holy) samt en godispåse.
Sen kanske vi ska gå på 3:an på bio om den fortfarande visas såklart..

 Imorgon så kommer ev. Alexandra till Karlstad och sover hos mig på Råbäcken.
 Vi ska se film och mysa med chips, dipp, godis och pepsi :)
Kommer bli såååååååååååå mys!

Sen har jag även börjat fundera på vad man ska ha på sig på nyår ..
Vet inte om jag ska ha tights, jeans, klänning eller bara svarta jeans och en snygg t-shirt ..
Hmm.. beslutsångest..

Detta kan jag tänka mig att ha på nyår;

Clazzyfashion.se

 

INSTYLE,Läckra kläder,ALLT I LAG
 


Den rosa var snygg :D

2011-12-09 · 00:09:59

inget av det va snyggt

2011-12-11 · 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback