Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Äntligen på väg hem ♡

Nu är älskling♡ äntligen på väg hem från Arlanda.
I väntan på att han ska kliva innanför dörren så passar jag på att ladda ner några avsnitt av Noaks Ark.
Ni vet det där barnprogrammet som gick tidigt på morgonen innan man skulle till skolan.



Och så ska jag även fixa ner Emulator 64 och typ 1000 spel till det ..
Så har jag något att gör de närmsta 4-5 timmarna :)

Min "ELD" design är inte färdig än på länge ..
Men orkar inte ta tag i allt idag.
Det blir väl några små fix här och där :)


Tar du betalt för att göra designer? Om du INTE gör det, skulle du kunna fixa en design åt mig tror du? :) Min facebook är http://www.facebook.com/photo.php?fbid=173570119404238&set=t.100002537542564&type=1&theater#!/profile.php?id=100002537542564 om du vill kontakta eftersom att ajg inte vet vad du heter riktigt :)

2011-12-17 · 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback