Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Viktigt för er som vill ha ny bloggdesign!

Hej. Ni som jag har lovat att fixa ny blogg design åt kan ta åt sig detta inlägg.

 Jag är hemskt ledsen för att jag inte har kunnat hjälpa er än.
Jag har inte haft tid då jag har jobbat väldigt mycket och annars har jag åkt bort och inte haft tillgång till dator.
Men nu är jag ledig till söndag så nu kan jag hjälpa er.
Ni som ville ha hjälp, kommentera detta inlägg med; jag vill ha din hjälp!.
Och kom ihåg att SKRIVA RÄTT ADRESS TILL DIN BLOGG.
Så att jag kan kontakta dig via den och förklara hur vi går vidare.
[Diskutera bilder som du vill ha, färger, mönster, stil, storlek, osv]



Jag vill gärna ha hjälp med en :D

2011-08-12 · 10:09:48

Jag vill gärna ha din hjälp för ny header :)

2011-10-05 · 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback