Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tänk så underbart livet kan vara ibland,



Inatt så låg jag och tänkte ..
Tänk så underbart livet kan vara ibland.
Där låg jag, bredvid min dröm, som snosade så gött.
Strök mina läppar över hans kind medan han sov.
Då kände jag en känsla av ren lycka.
Och jag tänkte: Gud vad bra jag mår nu, det gör jag verkligen..
Kramade sedan om honom hårt och tänkte tyst för mig själv: Jag älskar dig!
Skrattade sedan när han drog en snarkning.
Tänk så underbart livet kan vara ibland.
Bara man har det där lilla extra som fattas, då är allt underbart.

Vi är så lika, men endå så olika.
Vi tycker om samma saker, vågar ta för oss och vi lever livet.
Varför fanns du inte vid min sida redan från början?
Varför lärde jag inte känna dig förän nu?
Ibland är ödet grymt, men nu så har ödet fört oss samman.
Och det tackar jag så enormt mycket för!



"Livet har sina goda stunder"



Härligt att höra: )

2011-08-03 · 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback