Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jaaaaaa, gomorron gomorron, Veiron i ottan,

Godmorgon på er era sömntutor!
Jag vaknade för ungefär en timme sedan :)
Gött med sovmorgon tycker jag! :D
Ligger fortfarande kvar i sängen men funderar på att gå och fixa håret [om jag tar mig upp]
För jag ligger så gött nu :(
Men pappa kommer hem från jobbet om ca 30minuter.
Så jag får väl pallra mig upp endå.

Idag ska jag möta upp tjejen som hade tröjan som jag ska köpa av henne :D
Sen så kanske jag åker lite lastbil men älskling.
Senare idag/ikväll så är det dags för lite grillning :)
Funderar på om man ska bjuda morsan och farsan till Råbäcken ikväll?

Neah, slut pratat!
Nu måste jag slänga mig ur sängen och fixa håret samt sminket.

Jag har tagit kort på min nya hårfärg.
Men tyvärr så hittar jag inte sladden till min dumma kamera!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback