Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Är så sjukt sugen på det, nu när pengarna rullar in!


Nu när pengarna rullar in så är jag sugen på att göra min sjukt efterlängtade piercing!



Hej louise :) Jag känner din kusin Linda R. Hon berättade att du är duktig på bloggdesign så hon rekommenderade dig :) Jag har en blogg och jag försökte fixa den lite själv, haha och det slutade i katastroff :P Så jag undrar om du vill hjälpa mig med min design? Så få du mitt lösenord och fixa den. Vore jätte snällt. Bli vän med mig på fb eller nått så vi kan ha kontakt där :) mvh Jenny Skoglund.

2011-08-24 · 08:33:08

Jag ska göra min nästa vecka :) är det tänkt iaf :) Puss

2011-08-24 · 10:07:39

åh nice ;D det gör inte så ont som alla säger! hihi

2011-08-26 · 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback