Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ska kolla bil imorgon!

Imorgon åker jag, pappa och älskling för att kolla på en bil åt mig :D
Vi ska ända till Säffle, till en bilaffär för att kolla.
Har hittat denna skönhet som vi ska inspektera.
Hoppas att det hamnar i mina händer ;)




Pris: 31 900:- Modellår: 1998, Växellåda: Manuell  
Miltal: 16 000 - 16 999 Tillverkningsår: 1997   Bränsle: Bensin

 Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin

 Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin

 Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin

Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin

Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin

 Volvo S70 2.5GLT sedan låg mil topp fin
Mätarställning: 16200 mil
Färg: BLÅ
Karosseri: Sedan
Info: ABS bromsar, AC, Airbag förare, Antispinn, C-lås, CD-stereo, , Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, LM-fälgar, Servostyrning, Stolvärme bak, Svensksåld, Vinterhjul - dubb KAMREM BYT VID 11900 MIL .rost free- bilen är NYrekondad .rök ock djur fri.motor och växellådan.topp sick  -SÄFFLE BILAR




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback