Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sjögren ska bli fräsch

Nu måste jag hoppa in i duschen,
Och sen städa lägenheten.
Det kommer några snubbar sen som ska göra något med sängen?
Fattade aldrig det igår..
Men men ..
skriver nog lite senare mot kvällen.
Puss så länge!;)



Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-en-bla-klocka.html#comment

2011-04-08 · 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback