Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Samhällskunskap - Tsunami i Pakistan.

Åter igen tillbaka i skolan ..
Efter nästan två timmars rullstols basket i idrottshallen så hade jag håltimme från 11.30 - 14.15.
Då åkte man hem till mormor och skulle ta en diskusion med mamma om en grej.
Men det blev aldrig något utav det :P
SLutade med att jag skrev allt till henne istället ;)
HOPPAS!

Som sagt så sitter jag nu på samhällskunskap och skriver om tsunamin som skedde i Pakistan 2010.
Ska skriva om hjälpen som det får/inte får.



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback