Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Phuh, gick bra ändå.

Åh gött. Nu vet jag att det gick bra!
Och börjar bli nervös för bilresan :o

Idag kommer bli en sån jävla skön dag :D
Sitter på min första och enda lektion idag :)
Men slutar om 15 minuter ^^
Sen så har jag väl lunch tror jag och börjar halv 12 med tipspromenad ;)
Och sen så blir det hem, hämta bal skorna och åka till balklännings affären för att lägga upp klänningen :)
Samt betala det sista :)
Sedan åka med älsklingen till garaget och byta bromsar.
Efter det blir det VÄSTERÅS! :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback