Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lugn lördag hitils.



Sitter i soffan och tittar på något program där en familj ska välja bland 6 stycken hundar.
Och till det har man chips och holiday dipp ;)
Får även sällskap av 2 sovande katter :)



Vid 09.30 så åkte jag till Helmia för att älsklingen skulle ha något i bilen :)
Och senare hoppas jag att Jossan kommer så blir det att förfesta på Herrhagen, sen krogen :D
Och för festa med Älsklingen och Kenneth innan de går tillbaka till Helmia för att dricka och äta där ;)
För de måste se hockey ikväll innan de börjar igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback