Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Förfest på Herrhagen / Utgång Score

Dagens UTGÅNG outfit :)
1. Svart klänning med dragkedja hela vägen fram
2. svarta strumpor
3. svarta tights
4. Hight heels 12 cm.

Och så här ser jag ut i fejjan :). SNYGG JAG ÄR!



Rihanna bränner loss i högtalarna!
En cider smilie grön kaktus 4,5 håller på att drickas upp.
Bredvid mig sitter en GÖÖÖÖR full josefine ;)
Åka lite bil senare innan det blir Score :D
Och supa loss som fan på krogen ikväll ;)
 På hemvägen så tar man följe med älsklingen som ska ut och supa med Kenneth :D

Förresten, FÄRJESTAD ÄGER!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback