Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Erbjuden jobb, Dock lång bort..

Har fått ett mejl och jag har blivit erbjuden ett jobb.
Men det jobbet är i NORGE! Suck ..
Orkar inte pendla fram och tillbaka.
Och så får man bara jobba där i högst 6 månader utan att vara norsk medborjare eller så måste man vara bosatt i norge för att få jobba längre :/

Mejlet jag fick:

 Hei!

Sinsen FUS barnehage ligger på Aker sykehus i Oslo. Vi ligger rett ved Sinsen krysset,som er sentralt i Oslo og hvor det er flere muligheter for offentlig kommunikasjon. Barnehagen ligger inn på sykehusområdet hvor det er rolig og grønt, med lite biltrafikk. Vi driver barnehage for de ansatte i Oslo universitetssykehus HF ( Aker, Ullevål, Riksen og Radium hospitalet)

Barnehage drives i to hus, hver med 4 avdelinger. På avdelingene er vi 3 voksne og 18/9 barn. Vi har satsningsområde "Språk".

Vi har ped.ledere i alle stillinger og de er en veldig aktiv ped.leder gruppe.

Vi har en ledig stilling som ped.leder på en 0-2 års gruppe med 9 barn. Ta kontakt hvis du er interessert i stillingen.


 Fast det vore ju nice ;)(L)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback