Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Balklännignen köpt idag :)

Har varit på stan med mamma, ida och emelie från 11 till nu :)
Där bled det shopping ;)
En leopard tröja, en leopard ring i guld och en balklänning :)
Bilder på tröjan och ringen kommer senare .
Balklänningen liknar denna fast min är mörklila och har strass pärlor.
Dock kostade den 3800kr. Lite mer än vad jag hade tänkt att lägga ut på en klänning.
Men ska man vara fin, så måste man bju' te' lite ;)



Kommer bli en awsome bal alltså!!! :D

Nu vid 4 blir det en sväng till garaget för att hämta Greeks däck :)
Sen blir det nog bara massa mys och tv hemma hos älskling :)
Tack för en super bra shopping dag!

Förresten, vi fikade på ett nyöppnat ställe i stan som ligger vid Åhlens.
Carlin heter det. Egengjord glass och choklad.
FYFAN så god glass! jag provade nougaht och choklad!
Nya favoritstället kan jag lova er! :o
Rekomenteras STARKT!



Oh.. vilken fin balkläning!! ;0 o "GILLAR" och en super fin blogg föresten! ^^

2011-04-03 · 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback