Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

1:a arbetsdagen.

Första dagen på jobbet :)
Blev inte en så lång dag.
De visade mig bara hur det gör och vart allt finns i butiken :)
Sen så tyckte de att jag kunde ta en shoppningtur i affären med min rabatt ;)
Så det gjorde man ju ;)
Köpte en mag tröja. En sån där tröja som är kortare.
Det står 94 med röd text på den och så är tröjan vit :)
Sen köpte jag masa örhängen och en vit tröja till :D
Shoppade sen lite på glitter, köpte mina efterlängtade ear craf eller vad de heter.
Och så blev det en liten present till Ida och Johans kommande Bebbe :)
Köpte en pyjamas som är en getingdräckt :D
AS SÖÖT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback