Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

What's happening.



Ser på tv:n med två gosekissar som ligger bredvid mig i soffan.
Har även mitt nya favorit linne på mig *älskling* ♥


Har precis varit ner till Ica och köpt; kattmat, 2 redbull och en liten marabou chokladkaka :)
 Har även slängt dörrmattan som bebisarna har klöst sönder :/
Och bytt deras toalett xD
Så nu är det fräääccchht :)
Ska även diska alldeles strax.
När jag orkar lyfta mitt arsle från soffan :D

Om det inte regnar ikväll så ska man på Street Racing med Adde, Nalle och Jesper/Jimmy.
Sen så är jag chaffis några svängar genom stan ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback