Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Seeeg dag...

Blev att ta volvon till skolan imorse..
Sen på lunchen åkte jag och Chris en snabbis till MC och köpte hamburgare.
Sen bar det tillbaka till skola, satt i bilen och åt upp maten.
Sen var det dags för projectarbete i 2 timmar.
Och nu sitter man här på Samhällen som egentligen skulle vart religion nu.
Men det blev tydligen ändrat..
Ska skriva frågor till debatten på tisdag..
Är hjärndöd just nu ..

HELLLLG IMÖRA, FÖR DÅ ÄR MAN LEEEEDIIIGG!


Very impressed!

2011-01-21 · 16:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback