Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Rygg smärta..

Åkte hem från skolan för en och en halv timme sedan.
Har fortfarande ont i ryggen >:@
Men nu är jag bättre ...
På vägen hem svängde jag förbi älsklingens jobb och fick lite mys medans han åt glass ;)
Har hans bil hela veckan nu ;) (GÖTT)

Imorgon är det fotografering för katalogen klockan 10.30 :)
Missar en otroligt tråkig lektion :D (y)
Vet DOCK inte vad jag ska ha på mig..
Jag har letat som ett as efter min svarta favvo tröja.
IT'S GONE! :'(
Blir kanske ingen ridning imorgon heller :(
Beroende på hur jag är i ryggen :/



ßaßy, jag älskar dig♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback