Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hoppas..

Man kan ju alltid hoppas iallafall (a'
(Shannon är en ny häst på min ridskola)

 

 "Hej malin.
Jag har börjat få ont i min rygg på grund av överansträngda muskler.
Och vi ska ju hoppa imorgon vad jag hörde.
Och det vore snällt om jag fick en ganska "händig" och "bekväm" häst på grund av ryggen.
Om man får komma med önske mål så skulle det vara kul och testa
Shannon.
Hon verkar duktig, trevlig och lättsam.
 
Kram Louise Sjögren (20:00 gruppen)

http://Smrk.se 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback