Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon

Vaknade för 30 minuer sen.
Idag ska jag och älsklingen på drage race klockan 12.00 :)
Det är nog på flygfältet som vanligt :)

Kvällen igår blev rätt okey fast allt ståhej och kaos.
De började med att det spöregna till klockan 4.
Ramperna var sjöblöta..
Sen hämtade vi släpkärran som stod vid JR's jobb.
Hämtade ramperna i 2/3 omgångar.
Och sen blev det att sätta igång och cykla :)
Allt skulle börjat vid 7.
Men de kom inte igång förens halv 8..
För att folk inte hjälpte till, kom sent och inget var bra planerat..
Men det blev igenomfört iallafall :)
Så det var ju bra de :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback