Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Din lilla SNOKARE där ;)

Jag VET att DU läser min blogg! ;)
 DU kallas för en ..

Anonym om Din lilla SNOKARE där ;):

Sverige är fritt. Man måste väl inte va en snokare bara för att man läser någons blogg.

Svar: Nej, Det jag syftar på är personligt.
Många läser andras bloggar för att snoka, förstöra och bara vara allmänt ivägen.
Detta är inget menat mot alla bloggläsare.
Vissa har bara en tendens att använda bloggen till påhitt och hitta på skitsnack :)
Det är allt!

Har du inget med det jag just skrev att göra.
Så behöver du inte ta åt dig ett dugg..




bloglovin

bloglovin



Sverige är fritt. Man måste väl inte va en snokare bara för att man läser någons blogg.

2010-09-26 · 21:05:33

Hej.

Oj, vad inspirerad jag blir av din blogg.

kram

2011-10-06 · 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback