Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

YES OH YES!

Missade 07.45 bussen från herrhagen imorse.
Så fick gå enda till busstationen, fast var tvungen att gå förbi helmia för att hämta mitt skrivblock.
 Pussade lite på min underbaring som jobbar :)
 Tog bussen vid 09.00 och kom till skolan 09.40
 Såg på filmen Upp med klassen och pratade sen betyg.



FICK VG I FÖRSKOLA, SKOLA, FRITIDSHEM!

 Är jag kung eller är jag kung?!
Jag som trodde att jag skulle få IG ;o



Det gjorde fan hela mitt lov :D



Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 · 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback