Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Whats happening?

Det händer inte speciellt mycket just nu.
Sitter och ser på Ned's Classify på disney channel med en grå kissebesis bredvid mig.
Har tömt upp ett varmt bad som jag ska gå och lägga mig i nu :)
Sen så måste jag sminka mig, blåsa håret och locka det :)
Ska även rengöra min NYA piercing :)
Funderar på att åka till glitter och köpa några nya smycken till näsan :)
Pärlan åkte ur 4 gånger igår, jag är så jävla klockren.
Fast 3 utav de gångerna ska vi inte tala om (a'
Är fortfarande riktigt jävla nöjd :)

Igår så crusade man runt med älsklingen, Nalle och hans tjej.
Fan va lite folk de va ute :o
Och det var ju fredag och allt?

Idag så ska jag och min pojkvän hjälpa Jimmy att tona bakrutan på hans bil :)
Sen vet ja inte vad det blir. men något brukar vi ju hitta på.
Det är ju trots allt lördag ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback