Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vart finns dom?

Har suttit och kollat runt hela jävla morgonen efter vart man kan få tag på Onepiece som alla har.
Vill ha en hälften grå/vit och hälften rosa.
Vilken hemsida är det man kan beställa hem en sån?
Jag måååsåte bara ha en!
Perfekt till mysiga hemmakvällar med film, godis och mys.



Vet du vart man får tag på sånna?



Yes. Jag vet vart man får tag på såna.

2010-10-18 · 19:29:49

Kolla onepiece's hemsida. Dock kostar de där 1295:- inte värda! Kolla typ veromoda fast de har bara helfärgade tror jag..

2010-10-18 · 22:42:01

Du hittar dom på www.onepieces.com och dom ligger i pris på mellan 900-3000:-

2010-10-20 · 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback