Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Varm och go ^^

Precis tagit ett varm och mysigt bad med pojkvännen.
Så nu är man varm och go ^^
 Har äntligen hittat hur man fixar tidinställda inlägg också (y'
 
Just nu sitter vi och ser på Veckans Kanin.
Första gången jag ser det och det verka suga ganska hårt.
HATA PROGRAMLEDAREN!!
Sitter även och tittar på en naken pojkvän brevid mig :D
Ingen dålig syn må jag säga ;o
Synd bara för er att ni inte får se det ;)
To bad for you :D

 Dagen's höjdpunkter;
1. VG i förskola, skola, fritidshem
2. Träffade lillfisen och lillebror
3. Fick sluta tidigare från Religionen för att man ligger före klassen i arbetena ;)
4. Slapp vänta på bussen, blev istället hämtad av en taxi :)
5. Ett bad och efter det en naken pojkvän
 6. En flurry med extra flurry ♥

 Imorgon så är man ju ledig, OCH ÄVEN NÄSTA VECKA! :D
 Så morgondagen spenderas med mamma, syster Ingela, Emelie och Hampus. :)
 Ska kolla om jag hittar ett par snygga tight's.
 Behöver det till bröllopsfesten på lördag (:
 Sen blir det en liten mysig fika på stan :)
Det blir väl där vi alltid fikar. (I MittICity)

 Nu ska jag massera Daniel och sen blir det myys :)
Går nog och lägger oss efter det ;)
Är nog ganska trötta då ;D

Så jag säger ...
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback