Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Suck .. en lektion kvar

Har precis slutat min lektion Människor i behov av stöd.
Såg bara på film och pratade lite.
 Har nu håltimme i typ 3 timmar eller nått.
Sen har man samhällskunskap -.-'
Som tur är så kommer bby med en varm och törr tröja åt mig.
Fick ju ta bussen imorse i spöregn och jag har min stora vinderjacka på mig.
Och den ska vara vattentät? jo tjennare du ..
Efter samhällskunskapen blir man hämtad av pälskling.
Då ska vi äta mat och sen myyyysa som fan.

Grattis till Nalle för körkortet  ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback