Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Städat, handlat, burit

Har städat och burit enda sen 9 imorse tills nu..
Trött i benen kan jag medge att jag är.

Har även handlat och träffat på Snuttan och Lillebrorsan :)

Sitter nu och ser på MIN tv och äter godis.
Har hämtat min tv, min byrå och mitt bord :)
Nu är det riktigt hemtrevligt här.
Det behövs bara några lampor (:
Men de hämtar vi senare.



Blir kanske en sväng till hallen sen.
Nalle ringde Älsklingen och frågade om han skulle me och cykla.
Får se vad det blir (:

I can also go duckface!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback