Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Söndags morgonen börjar bra,

Resten av natten/morgonen så blir man en soffliggare..
Lyckades glömma stänga dörren till sovrummet när jag skulle gå på toa,
Självklart så springer ju katterna in dit för de får aldrig vara där inne.
(På grund av tidigare missöden)
När jag pinkat klart så gick ja ju in tillbaka till sovrummet för att lägga mig.
DÅ HAR NÅGON UTAV KATTJÄVLARNA PISSAT PÅ MIN SIDA I SÄNGEN!!
Pekar inte ut någon (Shadow)
Försökte torka upp för ja vill ju sova -.-'
Men de gick inte så där jävla bra ..



här ligger jag nu.
Med
ett påslakarn som täcke, I mörker och måste höra när två katter leker med en plastråtta.
Humöret är inte positivt just nu kan ja säga!


För övrigt så har man flyttat in till Herrhagen på heltid nu (y'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback