Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Söndagar = yey?


jahapp, då var det söndag igen.
HATAR SÖNDAGAR.
spyyyyr på dom!
 Iallafall så körde man en kompis till Säffle igår.
Tog längre tid än vad jag trodde.
Sen när vi väl var där så krånglade en snubbe med pengarna som vi skulle få för bensinen.
Han sa att vi skulle ha 300?
Men Lizzy sa att han gick me på att vi skulle få 400..
Han hade bara en 500 på sig.
Så vi fick den och så sa han att vi skulle växla den och ge pengarna
som vi inte ska ha till Lizzy så hon kan ge dom till honom.
Så vi kommer bara ge henne 100kr utav dom eftersom hon lovade att vi skulle få 400.
 Sen åkte vi hem och la oss för att sova.
Nu sitter jag hemma på Herrhagen och ser på tv.
Älsklingen är på toa och badar :)
Tror inte det blir så mkt gjort för oss två idag.
Men det verkar bli bra väder så vi åker nog någonstans iallafall :)
Att bero på ingenting så är jag lite nervös för imorgon.
Jag ska ha namnteckning på teckenspråken.
Alltså, jag ska ha namnupprop fast jag ska bokstavera varje namn på teckenspråk.
OMG så lång tid det kommer ta xD

Wish me good luck!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback