Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Snart blir det fredagsmys!

Ser på djungel George på tv:n samtidigt som jag kammar igenom löshåret.
Ska blåsa det nu så jag hinner sätta i det, locka håret och sminka mig innan 14.30.
För då blir man hämtad av Ida och Johan och så bär det av till Ingela, Daniel och Emelie.
Jag måste underhålla Lille pluttan, det är ju inte så roligt att se alla andra lyfta saker fram och tillbaka.
Så då kommer lektanten *jag* (a'
Sen bär det av till Helmia vid 16.30 för att möta älsklingen, har lite att prata om . . .
 Efter det blir det väl att käka antar jag och sen ut med grabbarna och köra Metanolbil som igår.
Snacka om nördar i bott ;o




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback