Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sitter nu och ...

Sminkar mig medans jag skriver detta.
WOW, mig osminkad är inget man ser varje dag ;o


Tog en före och efter bild.  

Sminkar mig alltid i en speciell ordning så vet jag om jag glömmer något :)
1. Fundation
2. Rough *stavning*?
3. Ögonskugga
4. Gele för mina ögonbryn -.-'
(de står åt alla håll, och jag vet, dom behöver fixas men hinner inte nu)
5. 'lite' ögonbryns penna
6. Mascara
7. eyeliner

Här är bilder; steg för steg!

1. osminkad


2. Fundation och rough

3. Ögonskugga och gele

4. Mascara

5. Eyeliner


KLART!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback