Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

På bättre humör idag

Har precis tryckt i mig en Nutella smörgås :) Yumyum..
 Ska snart fixa håret. Vet inte om jag ska locka det eller tupera det?

Tupera Eller Lockigt?



tupera!

2010-10-11 · 21:32:36

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 · 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback