Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Flyttdags för Sjögren snart ..

Ska faktiskt bli riktigt kul och SKÖNT att flytta.
Visst, vi flyttar inte så där jätte långt ifrån de gamla stället.
Men det är bara bra för då bor jag kvar hos de bästa vännerna :)
Och nu kommer man bo nära V-centrum också ;)
Nära bussar och hela köret.
Så nu slipper man gå upp tidigt som fan för att hinna med bussen.
Och så kan man GÅ till godisbutiken istället för att ta bilen överallt :)
Efter flytten sen så blir det att försöka inskaffa sig en riktigt nice bil ;)
 
 Inte bara jag som längtar märker jag :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback