Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dags för piercing uppdatering

Ja, det tycker jag faktiskt.
Har gått snart 2 år sen jag tog min senaste.
Innan det hade jag i min kära underläpp som jag hade i typ 5/6 år?
I miss that one :(



Och i ögonbrynet som jag hade i typ 1år kanske?
Så jag har haft en del.



Men nu är det dags för piercing uppdatering faktiskt.
Och gissa vart det blir nu?
Nae tyvärr, inteprivatdelarna :P

 Denna ska göras nu i veckan:


Denna ska göras senare i livet:
 



sv: åh tack så mycket! :)

alla har nog sin egen klocka att gå efter & blir redo när dom blir det :)

2010-10-13 · 10:40:27

såå snyggt, har själv bara i bröstvårtan och underläppen, de enda ställena jag vågade trycka igenom en säkerhetsnål :)

2010-10-13 · 12:23:58

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 · 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback