Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Våga fråga!



 



Sv: oj vilken fin blogg du har :)



Hmm. Jag undrar vad du vill jobba med? Och Hur du ser dig själv om 5 år?

2010-11-21 · 14:36:59

va tycker du om islam och muslimer och att SD kommit in till riksdagen ?

2010-11-21 · 14:38:11

Hej! Skulle du ha någonting emot att hjälpa mig?

I utbyte mot en länk på min blogg!

Gå in och rösta på mig Beatrice Nyman,

http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/

Kommentera sen bara på min blogg, så fixar jag länken! Tack snälla!

Det skulle varit jättesnällt och uppskattas jättemycket!

2010-11-21 · 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback