Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ta inte kritik, eller?

tjahhh, gav ett bra tips till en tjej som behövde lite tips om ansiktet.
Hon såg nämligen fördjävlig ut.
Jag tyckte hon skulle använda mer fundation så man inte ska se hennes träck på käkena.
Men hon tycker hon "ser bra ut ändå" och har starkt självförtroende.
Det är väl bra att hon har det.
Dock tror jag ingen annan tycker det ;)
men men ...
Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut.
Vissa är födda snygga, som jag.
Andra är inte födda snygga, och kan inte ta kritik :/
Suck ..
Fölk..
Nog snack om onödiga ting..


Har haft en underbart mysig kväll framför tv:n med min älskling Daniel
Imorgon blir det meeeer myyyys :)
Längtar tills vi ska gå och sova. ♥
Älskar när han håller om mig, han är varm, grejar lite i mitt hår och säger: Gud, vad jag älskar dig!

Daniel, DU ÄR BÄÄÄST! ♥
Älskar dig min skit ♥

Planering för veckan/helgen
♥ Onsdag - Mys med älsklingen
 ♥ Torsdag - ännu mer mys med älsklingen
♥ Fredag - äta pizza med Daniel, svärmor och Anna + crusa och sladda bil :)
 ♥ Lördag - en mysig filmdag kanske? :)
 ♥ Söndag - Chilla med Älsklingen :)

"My hand's is all warmed up for you girl"
"So come on if you dare"



Sluta kritisera andra och ta en titt på dig själv, du är inte det minsta snygg och du kanske borde använda lite mindre smink för du ser förjävlig ut själv.

2010-11-10 · 11:49:43

Håller med Rättvisan. Du är inte så märkvärdig som du tror. Om du spenderar mindre tid med att kritisera andra tror jag att du skulle bli lite trevligare. Tack för mig.

2010-11-12 · 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback