Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

OVÄRT!!

Imorse så va jag as trött när jag skulle kliva upp ur sängen.
Jag låg så perfekt mysigt just precis vid det ögonblicket.
Men jag var tvungen att åka till skolan.
Efter mycket om och men så var jag på skolan.
När jag och Chris väl kom till klassrummet som vi skulle vara i,
SÅ VA VÅRAN ENDA LEKTION IDAG INSTÄLLD!
Gah, så arg jag blev då..
Kunde lika gärna ha luggit kvar i sängen den timmen.
 
Tog bussen tillbaka till stan och kikade in hos älsklingen på jobbet.
Åkte sen med 6:an till Våxnäs C och mötte mamma och mormor.
Tog mig sen en långt och lekfull promenad med lille Elton.
Och nu sitter jag hos mormor och har precis ätit mat :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback