Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nästan en mysig promenad

En promenad blev det alltid.
Fast det va as mörkt och kallt istället.
bby fick värma mig med massa pussar ^^
Det var gott :)
Vi gick sen in till hans farmor och fikade.
Busade lite med torres också :D
Efter det åkte jag och älskling till MC och köpte McFlurry
(Flurry med extra flurry)
Jag säger det istället för En Mcflurry smarties, med extra mkt smarties.
thihiihih :*


Åkte sen hem, badade och myste :)
Älsklingen ligger och sover medans jag klämmer lite på honom ;)
Han är så sööööööööööt :)

Höll på att skratta ihjäl mig förut.
Min svarta katt låg och sov, så var det en katt på tv:n som jamade.
Och hon vaknade av en blixt och jamade tillbaka jättehögt xD
OMG, så söt :)

Förövrigt så funderar jag på att fråga
svärmor, Anna, mamma och pappa om de vill med och äta pizza någonstans på fredag :)
Vore aaaassss mysigt :D

Pudding ska fixa det sista på bilen innan helgen,
Så på fredag blir det att åka biiiiiiiiiiil :)
Hoppas det blir lite halka innan fredag.
Då kan man crusa och gliiiida fram :D
Fan va kul!

Och så mååste jag bara nämna att jag tar BILEN till skolan imorgon :)
Gött med en varm och go bil på morgonen och skratta åt alla som måste ta bussen xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback