Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fett med nice!

Precis tagit mig ett varmt och skönt bad :)
Så nu är man fräch och nice.
Ligger i soffan med älsklingen bredvid och myser som fan :)
I LOVE IT!

Längtar som en gris till nyår :) GAAAH!
Och längtar som fan tills jag ska färga håret :)
KOMMER BLI AWSOME! :)

 Och få använda mina älskade rosa/svarta high heels ♥
Kostade mig hela 299:-
Men men.. har man pengar så har man ;) <3
fast nu är de sänkta till hela 99:-
Bra för de fattiga :). Dåligt för mig xD
Men kostar det så kostar det :)

 

Aja, nog snack om de ;)
Nu är efterlyst slut så nu går jag och pojkvänen och lägger oss.
Fast myser ju massor innan de ;)
GodNatt! :)

TACOS PÅ FREDAG MED ÄLSKLING OCH SVÄRMOR :D !!



är 300 kr dyrt för ett par skor tycker du? har du så lite pengar? du ska inte skryta om någonting du inte har!!

det är ju skit billigt, när jag köper skor så kostar dom minst 600 kr.

2010-11-27 · 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback