Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Cant get you out of my head.

Jävla huvudvärk!
Den har suttit i enda sedan igår kväll.
Fast jag har ju inte tagit någon treo igeoförsig.
Så jag får nog skylla mig själv.
Får även se om det är ridning ikväll eller om det är uppehåll till efter jul.

Daniel får ta hand om mig ikväll.
Köpa lite godis och se på film och mysa :)

Längtar till helgen.
På fredag blir det antagligen att åka lite bil?
Baby är ju så sugen på att sladda lite och det ska ju snöa som fan till helgen :)
Och så måste vi börja kolla på julklappar och dop presenter :)
För på lördag ska ju vi på dop (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback