Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

- Två uppgifter på en timme!

Fy fan vad trött jag är nu. Sedan klockan 10.20 så har jag hunnit gjort två stora uppgifter. Omg...
Jag slutar senaste 13.05 idag vilket är jävligt soft. För imorgon är man LEDIG på grund av övningskörnings lektion (Y). Samma sak blir det på måndag ;).

Efter skolan tar man första bästa buss in till stan. Där möter man sedan Jossan som blir med till bergvik och shoppar ;). Jag ska köpa mitt älskade tigerlinne på gina tricot <333333

Detta blir att inskaffa sig idag :)


129:-


129:-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback