Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mmmhhh.. skönt

Nu sitter man och tappar upp en varmt badkar, guu så sköönt!
Det var länge sedan jag badade badkar, har inte gjort det på flera år.
Sedan vi gav bort vårat till min morbror som skulle ha det till sina hästar i hagen för att ha vatten i -.-'
Så där blev man av med den godsaken :/
Så nu ska jag ligga såååå himmla länge i detta bad. (Y)



Igår så handlade man med snögging. Blev lite småsaker.
Sen på vägen hem så kom vi till ett rödljus som var grönt med ett övergångsställe.
Där skulle två cyklister över samtidigt som bilen tänkte åka. Då stannade bilen och cyklisterna.
Sen missförstod de varandra och båda började åka.
Då tappade en utav cyklisterna sin cykel och ramlade över det med kinden först ner på marken.
Kan säga att det såg faktiskt lite roligt ut, men det hade ju förstås inte varit roligt om det hade varit jag.
och OJ så pinsamt det måste ha varit xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback