Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Alla är vi avundsjuka...

men på olika saker..

Jag tex. jag kan gott och väl vara ärlig och säga att jag faktiskt är avundsjuk på min kusin Linda.
Hon är en så otroligt fin tjej. Både personligt och utseendet.
Hon har en jättefin kropp (inget perverst menat). Smal och jätte bra längd.
Långt fint hår och underbart fina ögon.
Hon blir alltid bra på bilder och sjunger fantastiskt bra.
Jag är stolt som har henne som kusin.
Även fast vi inte träffas så ofta mer än på kalas och grillkvällar mm.
Så är jag glad för de stunderna jag får träffa henne.

Kortfattat: En perfekt tjej med underbar personlighet, otroligt vacker!

Här är några fina bilder på linda så kan du avgöra själv :)
 (
http://lindarangfeldt.blogg.se )


 

 
"Du får säga till Linda om du vill att jag tar bort något"



Du är ju ni. Sötaste Gos! Rörd blir jag!

2010-06-11 · 03:53:28

Va du är gullig du är oxå så otroligt vacker och go glöm inte det Danel kan vara stolt över att ha fått en så fin tjej som dej gumman en jättekram från moster: )<3

2010-06-11 · 09:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback