Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tips för uppsatt löshår i svans



Många har frågat mig hur jag gör när jag sätter upp löshåret i en toffs så att inte mina clips syns.
Jag har tänkt visa det genom att göra en video som jag samtidigt visar och berättar hur jag gör.
Jag har både svarta och silvriga clips på mitt löshår.

(obs) Detta visar jag med mitt löshår på *lina* Se bilden nedanför!


Går även att göra detta med löshår som du har så här:



Jag skriver en liten lista med tips som jag sen visar på videon:


1. Locka ditt + löshåret för att få det se tjockare ut. (om du har äkta hår)
2. Låt allt hår hänga förutom en liten del av bakhuvudet.
3. Snurra löshåret och sätt fast där du vill ha toffsen. (Du behöver inte tuppera för att få clipsen att sitta kvar)
4. Sätt sedan upp håret så som du vill ha det.
5. Spreja lite tills du är nöjd.

Detta är även ett bra tips om du har en mörkare eller ljusare färg på ditt eller löshåret.
(alltså om du inte har samma färg på ditt hår som på löshåret)

Mitt hår är lite brunare än vad mitt löshår är.
Så detta tips rekomenderar jag.

Videon kommer upp så fort jag hinner.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback