Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bilåking

Badade igår med familjen på getingberget
och sen åkte man bil med chaffören Ida :)
Kallt var de i bilen.
Så man satt ihopkurad under en filt :)

Att bero på bananer ..
Det bran i skåre igår.
Vi åkte dit och jävlar vad rök de var överallt.
Och det luktade bränt som fan..
Men vi hittade aldrig huset som brann :(
men men ...

Idag hoppas jag att det blir bad..
Men tror inte vädret tillåter det :/
Men en sak är säker..
JAG SKA IALLAFALL TILL ILANDA OCH KÖPA EN FET GODISPÅSE :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback