Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

23 juli m.m

Fredagen den 23 Juli

Kom till jobbet. På bordet va det uppdukat med fika och jag fick teckningar av barnen.
Åkte sen 10.45 till körskolan.
Kom tillbaka vid 13.00.

Kom hem och där började folk strömma in.
Bby kom vid 17 tiden.

Åkte sen hem till honom och började dricka med fölk.
Fölk blev ovänner och blev dissade från höger till vänster
Jag, johanna och älsklingen gick ner till Scores uteservering och satte oss med min kusin Linda.
Där drack jag en cider.
Sen gick jag och bby hem och myste.

Lördagen den 24 Juli
Satt inne hela dagen.
På kvällen kom Ida, Andy, Josefine och
Hammar med sin pörriga gul/bruna soadastream campingmössa.
Gick sen och lade oss och myste.

Söndagen den 25:e Juli
Blev hämtad från herrhagen vid 14.00.
Va sen med Jossan och hon följde med på en övningskörning med farsan.

Måndagen den 26:e Juli
Vaknade as trött.
Gick upp 08.00
Fick skjuts till jobbet av pappa.
Va på jobbet till 15.00
Blev hämtad av mamma.
Övningskörde runt hammarö och stan.
åkte hem, satt vid tv:n.
Övningskörde till nöjesbutiken.
Åkte hem.
Gjorde ett repetitions prov på datorn.
Såg på tv.

Sitter nu här och ska lägga sig snart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback