Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jag blir lika imponerad varje gång någon ...

...snackar skit om mig fast dom bara sett mig
...tycker jag är dum i huvudet fast än dom inte känner mig
...verkar veta så mycket om mig och vad jag gör när dom endast sagt "hej" till mig en gång
...okänd pratar om mig som om den känner mig
...säger saker jag gjort som jag själv inte ens visste om


and the list goes on and on..

Om ni har behovet att snacka så jävla mycket skit om mig, tycka till om mig, säga hur äcklig, ful och dum i huvudet jag är och sprida ryckten..

så ger jag er lite tips!
1. prata med mig! det räcker inte med att ni sagt "hej" en gång
2. lär känna mig
3. umgås med mig

sen kan ni snacka hur mycket skit ni vill.. annars, Håll bara käften!
för vill ni veta en hemlighet? Ni känner inte mig överhuvudtaget!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback