Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I'v got a question

Angående de rosa slingorna..
Är det äkta hår eller är det sånn där typ "plast" hår?
Jag hittar inget om att det står om det är äkta eller oäkta hår.
Skulle vara ganska så bra att veta, eftersom jag ska "förmodligen" ha lockigt hår på nyår.
Och så inte jag lockar dom och de smälter.. :)
http://www.beautynet.se/se/grp/single-clips.php
 



Det är inte äkta hår :/ Men, om du lockar det på svagvärme med ev. värmeskydd så KANSKE det kan funka? Säger inte helt 100. Dock känns dom inte såå plastiga heller. Säkert något mellanting.

2010-12-08 · 09:59:39

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-24 · 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback