Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ibland önskar jag att jag bodde i Afrika, där de aldrig har snö!!

Har precis kommit in efter en ca timmes promenad med Elton till huset :)
Fyfaaaan så kallt det är ute, det är typ ca 27- ..
Omg säger jag bara..
Fyfan vad jag hatar snö..
Och så ska man härda ut en sväng på stan sen med älsklingen..
För vi måste köpa de sista julklapparna innan imorgon.
För imorgon har vi fullt upp hemma..
Vi ska städa hela lägenheten och sen vid 18.00 så ska vi på uppesittarkväll hos syrran på Skogall

Men nu är det iallafall JULLOV!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback